nedeľa 18. januára 2015

*Instagram post"

Ahojte dievčatá :) škola ma znovu vyťažuje na 110% a nemám na nič čas. No prvý deň školy v tomto roku (minulý štvrtok) bol ešte v pohode. V našej triede sa nič iné okrem dozvukov nerozoberalo, veľmi sme tešili. Nastal deň D a my sme sa všetci stretli na chate. Bolo naozaj výborne, perfektne sme sa zabavili a zabudli na všetky povinnosti, čo sa týka školy. O zábavu bolo teda postarané, ale o kúrenie vôbec! V chate nám bola hrozná zima, nedalo sa tam vydržať a práve to bol dôvod, prečo sme sa domov vrátili o deň skôr, čo ma teda dosť mrzelo..No v pondelok bolo už po dobrej nálade. Na tento týždeň sme toho mali dosť veľa, čo mne teda vôbec nevyhovuje! :D Kiežby bolo už po maturite, lebo toto učenie nie je nič pre mňa...

No dnes je ešte víkend, tak dosť o škole. Všimla som si, že od septembra som na blog nepridala článok o fotkách na instagrame. Tento článok mám veľmi rada a verím, že aj vy :) Na instagram pridávam osobnejšie fotky ako tu na blogu, preto ak máte záujem dozvedať sa o mne pravidelne niečo viac, tak ma na instagrame nezabudnite sledovať. ;)





























Prvá fotka bola fotená tesne po príchode zo školy, bola som natoľko rada že som doma až som musela hodiť jedno selfiečko :D Na ďaľšej fotke som mala hneď ráno potrebu zachytiť svoje nohy na nových perninách a na predposlednej fotke som s mojim priateľom, ktorého ste na blogu určite už veľa krát videli :) Poslednú fotku ste mohli videť už v mojom nedávnom článku OOTD.

































Prvú fotografiu ste už tiež mohli videť v mojom článku "Vianočné darčeky". Tento svetrík som dostala na vianoce od priateľa, ak chcete o ňom vedieť niečo viac určite omrknite článok. Ďaľej môžete vidieť moje zdravé raňajky, ktoré si moc často nedoprajem :) Na tretej fotke mám Hello Kitty ponožky, aké milé však :D..Na poslednej fotke je moja obľúbená maska na tvár od Biodermy Sensibio, poskytla mi ju jedna blogerka, viac sa o nej dočítate v mojej recenzii *bioderma sensibio mask* 

































Dúfam, že nasledujúce fotky budú zaujímavejšie. Prvá fotka bola fotená ráno na Štedrý deň. Nahodila som vianočný outfit a nedočkavo čakala na večer :) Druhá fotka je z mojej stužkovej, vidím to na titulku v časopise :D Predposledná fotka, je z neobvyklého miesta a to z herni, s priateľom sme sa nudili až na toľko, že sme sa išli draho pohrať. Štvrtá fotka je z nášho "obedu" :)

































Prvé dve fotky sú ešte z obdobia Vianoc. Prvá fotka je zo školy, našla som v učebni mikulášsku čapicu, jasné že to chcelo fotku. Na druhéj fotke som odfotená na vianočných trhoch v Nitre, pri tej svietiacej guli sa fotím každoročne :D Na predposlednéj fotka som s Romankou, aj o nej ste už na mojom blogu museli počuť. Fotka bola fotená na jednej veľmi dobréj party :) A posledná fotka myslím, nepotrebuje komentár.

































Prvá fotka je práve z našich dozvukov, obydve tašky boli plné jedla, nič iné som nepotrebovala :D Nasledujúca fotka je z nášho menšieho výletu do Senice, od nás je to o dosť ďalej ako som predpokladala. Tretia fotka je ako vidíte znovu z mojej stužkovej a posledná fotka plná produktov od Dove, recenziu na tieto produkty nájdete tu: Dove, Dove, Dove!

































Ako prvé môžete videť priateľa, to je model! :D Druhá fotka je práve z tej dobrej párty, na ktoréj som bola so spomínanou Romankou. Áno to je tá na tretej fotke, viem že je tu tá fotka druhý krát, no neviem ako sa do tejto koláži dostala :D (to dievča by bolo najradšej v každej koláži, zdravím ťa :D) A nakoniec posledná fotka v našej novéj hračke :)

Kočky, to je k dnešnému článku všetko :) Dúfam, že sa vám moje instragramové fotky pačili, nezabudnite mi dať follower a vidíme sa v ďaľšom článku :)
WerushBerry 

9 komentárov:

  1. Super článek ! :) S přítelem Vám to vážně sluší :) http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky:)
    http://sajafrey.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všude ti to moc sluší :) A hlavně s přítelem :D :) Sluší vám to :) A nádherná je ta černobílá fotka, ta po tý párty fotce, ta je dokonalá!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jsi strašně krásná a s přítelem vám to sluší :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moooc krásné fotky :) Všude Ti to hrozně sluší
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ooo krásne nohy :)) smiem sa spýtať, cez aký program robíš koláž? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta fotka ze stužkováku je naprosto nádherná! :) Jako z časopisu:)
    A miluju tvoje Hello Kitty ponožky ♥
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť