streda 15. októbra 2014

*Review: Bioderma Sensibio Mask*

Ahojte :) po dlhšej dobe som sa znovu dostala k písaniu článku. Odkedy nám mi začala škola je toho na mňa viac než dosť. Skoro každodenne sa zo školy vraciam o pol 5tej, no ak mám tréning až o 6stej, čo nieje bohviečo, keďže mám každý deň veľa učenia. A práve preto nemám veľa času na seba, vlastne na nič :( Včera som v škole končila skôr a mala som konečne čas na fotenie na oznamká, fotky budú každú chvíľu hototé, čiže čakajte aj článok o nich :) dnes som zostala zo školy doma, nejak som ochorela, no dúfam že to nebude nadlho, ale aspoň mám volný deň :)

Už je to nejaká doba, čo ma Petush z petush-book.blogspot.sk oslovila na testovanie produktu od Biodermy. Vôbec som nevedela aký produk mi Petush zašle a dúfala som, že mi bude vyhovať. Keď som balíček rozbalila bola som príjemne prekvepená. V balíčku som si našla Sensibio masku od Biodermy, ktorá mi prišla práve vhod! :) Petushke za masku veľmi pekne ďakujem! ♥













Popis masky:
• Novinka pri ošetrovaní citlivej a netolerantnej pokožky, patentovaný Kkomplex Toléridine®zvyšuje prah tolerancie pokožky. Stáva sa odolnejšia, lepšie chránená pred vonkajšími vplyvmi a menej reaktívna. 
• Sensibio Maska okamžite zmierňuje pocity pálenia, pnutia a obnovuje žiarivosť pokožky.
Zvlhčujúce zložky Sensibio Masky intenzívne pokožku hydratujú a obnovujú kožnú bariéru, čím zabraňujú prieniku dráždivých látok.  Cena 75ml/ 19,90€

Návod na použitie:
Raz, alebo dvakrát do týždňa naneste hrubšiu vrstvu masky Sensibio Masky na krk a tvár.  Nechajte pôsobiť 10 až 15 minút, čo umožní vsiaknutie aktívnych zložiek, potom opláchnite, alebo dočista zotrite vatovým tampónom.


 Moja recenzia:
Od Biodermy čakám vždy to najlepšie, preto som od tejto masky čakala to najlepšie. Momentálne je moja pleť veľmi citlivá, na pleť som chytila nejakú alegriu, čiže nič moc. Práve preto mi táto maska prišla práve vhod :) Hneď po otvorení ma potešilo to, že ma maska je bezparfumácie, nemám moc rada vyvoňané krémy a ani mi nerobia na pleť dobre. Prekvapila ma aj konzistencia masky, čakala som, že maska bude hustá, no mýlila som sa. Maska je príjemne krémová a veľmi dobre sa rozotiera.


Okamžite som ju musela vyskúšať! Vyčistila som si pleť so Sensibio H2O a naniesla som si na pleť hrubšiu vrstvu masky, nechala som ju na pleti pôsobiť 10 minúť a opláchla ju vlažnou vodou. 
Po opláchnutí bola moja pleť krásne jemná a dokonalo hydratovaná, práve to potrebovala :) Začervené miesta na pleti sa mi ukludnili a vyzerala oveľa lepšie. Masku používam raz do týždňa, no ak je moja pleť na tom naozaj zle, doprajem si ju aj dva krát :) Masku doporučujem všetkými desiatimi! :)


























A čo vy? Aké máte skúsenosti so značkou BIODERMA? :)
WerushBerry ♥

2 komentáre:

  1. Já jsem ještě s Biodermou zkušenost neměla, ale koukám, že to budu muset dohonit :)
    Just Be Yourself

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá skvěle, píšu si na seznam pro Ježíška :)

    OdpovedaťOdstrániť