sobota 6. septembra 2014

*E-shop Avendro.sk*

Ahojte :) toto je prvý príspevok po prvom týždni v škole, a ako bolo? nič moc teda, žiadna sláva, miestami nuda, no zo spolužiakmi to vždy nejako zachránime, pozdravujem seruste ;) Teraz budem mať znovu od školy pokoj, pretože od pondelka mi začína mesačná prax. Tento krát budem praxovať na obecnom úrade, tak som zvedavá ako bude :)

Dnešný článok bude o spolupráci s eshopom avendro.sk Ak ste moji verní čitatelia viete, že som nedávno na blogu písala článok Čo na seba v letných dňoch, v rámci tejto spolupráci mi nedávno prišiel balík s oblečením, ktoré som si mohla z tohto eshopu, z limitom 40€ objednať. Na eshope sa mi páčilo dosť vecí, no rozhodla som sa pre dvojbalíček, ktorý obsahoval čierne a sivé legíny a pre oversized tričko. Všetky podrobnosti o týchto veciach nájdete nižšie :)


























Jasnou voľbou boli legíny. Legín nieje nikdy dosť a vždy sa zídu a tie moje staré mali toho už dosť odžitého, preto som neváhala a vložila ich do košíka ako prvé. Ako čierne tak rovnako aj sivé legíny sú z veľmi kvalitného, pevného a elastického materiálu. Krásne sa prispôsobia vašej postave a sú veľmi pohodlné :) nájdete ich tu http://www.avendro.sk/leginy-flashlights-2ks-3068.html


























Ako druhé som si do košíku prihodila toto tričko so smajlíkom. Neviem, či je to vidieť aj na fotke, no tričko mi moc nesedí, preto aj tá póza, aby nebolo nič vidieť :D V popise tohto trička je napísané, že je oversized, no mali skôr napísať, že oversized nieje celé tričko, ale len jeho rukávi. Rukávi na tomto tričku sú fakt hrozne veľké a vyzerá to dosť smiešne, ale ja to už nejak vymyslím. Proste mi len nesedí tak ako má to je všetko, inak jeho kvalitu hodnotím na jedničku :) nájdete ho tu http://www.avendro.sk/oversize-tricko-ajc-2418.html

Tak a to bolo všetko, čo sa mi do nákupného košíka zmestilo :) 
Vaša WerushBerry

3 komentáre:

  1. Legíny jsou krásné, ty černé by se mi líbily :) A to tričko je taky skvělý
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super vecičky,to tričko je krásne www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť