pondelok 4. augusta 2014

Téma: Čo na seba v letných dňoch + akcia pre blogerky!

Ahojte :) Aj keď nám tento rok slniečko moc nepraje ako inokedy, teplúčko máme aj keď je pod mrakom, preto môžme svoje letné kúsky nosiť v plnom prúde. Práve cez toto ročné obdobie môžme svoje kúsky ukazovať celému svetu hneď po kroku z domu a nie až po vyzlečení kabátu alebo bundy. To je to, prečo jar/leto milujem a myslím že niesom sama! Preto vám v dnešnom článku ukážem, čo by nám v šatníku počas teplých dní nemalo ani náhodou chýbať a nezabudnite sa dočítať až do konca! čaká vás tam veľká výzva, milé blogerky!  


Ja počas leta nosím prevažne vzdušné a pohodlné veci z lahkého materiálu, prevažne v jemných a zemitých farbách. Niesom zástanca neónu, preto tu nečakajte žiadne tipy na neónové veci, aj keď to možno k letu patrí.


Cez leto by vám v šatníku nemal chýbať dobre padnúci top , ležerná košela alebo aj trendový crop top. Ja osobne tieto tri veci v teplých dňoch nosím najčastejšie. Cítim sa v nich veľmi pohodlno a šatník si bez týchto vecí neviem predstaviť. S čím už zladíte takýto top, košelu alebo crop top je len na vás, no kedže je leto ja volím šortky!

 Šaty! tie by mala milovať každá z nás :) a nemali by nám v šatníku rozhodne chýbať. Počas leta sú šaty a sukne  z jedným najobľúbenejším kúskom. Dnes sú v móde rôzne typy šiat, či už šaty s čipkou, maxi šaty alebo peplum, ani v jedných nesklamete! 
PS: tie červené, čipkované šaty sú prekrásne! Aj vám sa páčia?:)

 Šortky sú v lete samozrejmosť. Ja som si ich toto leto obľúbila asi najviac. Oblečiem šortky a triko a vyrážam, u mňa je to najlepší a najpohodlnejší outfit :) V obchodoch som čoraz viac videla nohavice s názvom "pumpky", ide o volnejšie nohavice s veľmi ľahkého materiálu a väčšinou ich nájdete s veľmi zaujímavými vzormi.


A čo na seba ak sa v noci trošku ochladí? S tričkom s dlhým rukávom a kardiganom určite nič nepokazíte a príjemne vás zamrejú aj počas chladnejšej noci :)

* * * * * * * * * *
AKCIA PRE BLOGERKY!
Milé blogerky, ako ste si už mohli všimnúť, všetky tieto kúsky som vybrala z celkom nového eshopu www.avendro.sk. Ak ste o tomto eshope ešte nepočuli, tak vám ho trošku predstavím. Ide o slovenský eshop, ktorý ponúka kvalitné oblečenie rôzneho typu, či už pre mladšie alebo staršie ročníky. Takisto ponúkajú zvlášť oblečenie pre plnoštíhle:)
Tento skvélý eshop somnou nadviazal spoluprácu, ktorá nieje len pre mňa, ale aj pre vás!
Preto vyzívam aj Vás, milé blogerky, aby ste neváhali a zúčastnila sa Akcie od avendro.sk rovnako ako ja :) Stačí ak máte blog, na ktorom píšete o móde a vašich outfitoch. Ak máte aj Vy záujem o spoluprácu s týmto slovenským eshopom, napíšte mail marketingovej manažerke Monike Styxovej na styxova@robertnemec.com, od nej už dostanete plno ďaľších informácii o  tejto akcii a okrem iného môžete získať aj oblečenie od Avendro úplne zadarmo!! :)

Vaša WerushBerry 

1 komentár:

  1. skvelé musím skúsiť! :)
    Pozývam ťa na môj blog :) http://caramaryl.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť