pondelok 18. augusta 2014

Dove Caring Protection + Giveaway!

Ahojte kočky :) Nedávno mi boli poskytnuté produkty na zrecenzovanie od značky Dove. Jedná sa o novinky tejto značky a dnes som sa rozhodla napísať recenziu o novom sprchovom géli Dove Caring Protection. Ak sa dočítate až do konca tohto článku, čaká vás tam menšia Giveaway! tak poďme na to :)























Sprchový gél Dove Caring Protection je určený pre suchú a dehydrovanú pokožku. Tento vyživujúci sprchový gél obsahuje špeciálnu technológiu Nutrium Moisturekopec prírodných olejov a chráni povrch vašej pokožky počas sprchovania.

Ja som od kozmetiky Dove používala už veľa produktov - deodoranty, krémy na ruky, telové mlieka a predovšetkým sprchové gély, tie sú u mňa na prvom mieste a nikdy nesklamali. Rovnako nesklamal ani tento sprchový gél Caring Protection.





















Po prvom otvorení sprchové gélu si vždy všímam vôňu, asi ako každý. Jeho vôňa je príjemná a jemná, prevonia celú kúpelňu a rovnako aj mňa. Jeho konzistencia je krémová, teda rovnaká ako pri väčšine sprcháčov od Dove. 
Pri používaní bohato penil, moja pokožka bola jemná, hladká, bez pocitu vysušenie a hlavne perfektne čistá!Najviac som bola prekvapená po sprchovaní, moja pokožka bola krásne hydratovaná, mala som pocit ako keby som práve použivala telové mlieko. :)
















































GIVEAWAY!!!
Ak máte aj Vy chuť testovať novinku od Dove Caring Protection sprchový gél zapojte sa do tejto giveaway a ja 1. septembra vyberiem jednu z Vás, ktorá bude mať možnos testovať túto novinku :)

Podmienky
Sleduj môj blog cez GFC a do komentára uveď svoj mail

ak chceš zvýšiť svoju šancu na výhru
Zdielaj môj blog na nejakej sociálnej sieti (facebook, instagram...)
alebo sleduj môj instagram @strawberry_wii a môžeš pridať ďaľší komentár :)

Držím palce a prajem krásny deň! 

23 komentárov:

  1. Sprcháče značky Dove patria tiež k mojím najobľúbenejším :)
    petusbakosova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dajú sa už kúpiť ? Budem musieť pozrieť, mám suchú pokožku tak dúfam , že pomôže ;)
    Sledujem ta, sponkabob@gmail.com
    *Sponkabob*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dove má super věci :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sledujem pod tymto menom :) tereziapolakova1@gmail.com
    Rada by som ho vyskúšala na moju pokožku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A pridávam ešte plusovy :) ig sledujem ako terka_polak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. sledujem
    aj.ro.na.trio@gmail.com

    dove su už davno zname svojou kvalitou nemaju chybu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. 1.Sledujem ťa cez GFC ako Kornélia Labudová
    2.kornelia.labudova@gmail.com
    Veľmi pekná Giveaway:)prajem ti veľa čitateľov.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sleduji pres GFC jako Anna Vágnerová
    anna.vagnerova@gmail.com
    a děkuji za úžasnou giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. sledujem ako Peťuška

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. gfc nela richterova
    Nelarichterova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dove sprcháče jsou nejlepší! :)
    Sleduju :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC: Zuzka_S
    email: zuzka.stupkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. sleduju :) Dove co se týče tělovky mě nikdy nezklamal.
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. sleduju :) lucie svobodová
    lucyysek12@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Taky sleduju! :)
    GFC: Neon
    Mail: starshinecka4@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. sleduje ťa ako Baška Suráková
    04barabora04@azet.sk
    Inač máš veľmi pekný blog:)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jů, tenhle Dove jsem si zamilovala, jak krásně voní,
    jinak sleduji LuckaS. a moc moc chválím krásný blog a jeho design! ;)
    lucie.syslova@seznam.cz
    Krásný večer

    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sledujem ta
    elizabetbednarova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť