sobota 22. februára 2014

Prvé skúsenosti so značkou Yves Rocher

No ahojte slečny, náročný týždeň sa nám konečne skončil a môžme si v plnom prúde užívať jarné prázdniny. Konečne sa nemusím venovať škole, takže mám viac času na blog 3x huráá :D Tak dnes pridávam článok o mojich prvých skúsenostiach s francúzskou značkou kozmetiky Yves Rocher. O tejto značne som už počula veľa, lenže mne sa do rúk dostala až teraz nedávno, takže u mňa je to novinka :) Nemám s touto značkou ešte bohvie aké skúsenosti, zatiaľ som mala možnosť vyskúšať len 3 produkty tejto značky. Yves Rocher je rastlinná značka kozmetiky, ku ktorej som nemala nikdy nejak blízko, keďže je rastlinná to u mňa vyvoláva pocit, že čo je rastlinné to nefunguje, no zjavne sa mýlim :D Pevne verím, že táto značka sa mi osvedčí :)  Na testovanie týchto produktov som si nechala týždeň a preto sa dnes môžem vrhnúť do recenzovania :)

Sprchový gél Jardis du Monde z grapefruitu má krásnu vôňu po grapefruite, no možno až prehnane moc silnú. U sprcháčov som zvyknútá skôr na jemnejšie vône :) Jeho konzistencia je na môj vkus, dosť tekutá čo ma prekvapilo, po tom čo som si do rúk naliala polku sprcháču :D Ale inak zo stykom s vodou fakt perfektne pení a moja pokožka bola po umytý jemnučká :) 

Novinkou od Yves Rocher je tento rozjasňujúci púder, ktorý ma oslovil hneď na prvý pohľad. Dizajn obalu je veľmi krásny a to veľké zrkadielko, no čo si viac priať. :) Už len kvôli obalu som vedela, že toto nebude žiadny prepadák. Púder nájdete v 4 odtieňoch, ja som zvolila ako inak ten najbledší, odtieň 100, ktorý´mi dokonalo sedí, takže pre bledulky je ako stvorený. Prekvapila ma jeho výdrž. Po jeho použití mám pleť zmatnenú  po celý deň a dokonca zvláda aj náročný tréning. Nezanecháva na pleti flaky a ani ju nevysušuje :) 
K púdru je pribalený aj štetec, ktorý je celkom nanič...Štetec fakt dosť smrdí, aj keď neviem prečo som ho voňala :D Púdru naberá až príliš veľa a vypadávajú z neho štetinky, takže jednoznačne zostávam pri mojom starom štetci na púder od Essence :) 

 Ako posledný je Guľôčkový dezodorant z levandúľ, ktorý som popravde vôbec neskúšala, keďže guľôčkové dezodoranty vôbec nepoužívam. Vlastne používa tieto dezodoranty ešte niekto? :D Tento dezodorant sľubuje 24 hodinovú ochranu proti poteniu, či je to pravda fakt neviem. Jediné čo viem o tomto produkte povedať je, že má krásnu levanduľovú vônu. Ak by sa tento produkt vyrábal v inom prevedení napr. v spreji alebo taký ten tuhý, tak si ho jednoznačne kúpim už len vôli tej vôni :) 
Dezodorant som vôbec neskúšala, preto si ho odkladám na blížiacu sa Giveaway, dúfam že u jednej z Vás nájde využitie :) 

 Viac o týchto produktoch nájdete tu www.yves-rocher.sk
 Aké máte skúsenosti s touto značkou Vy? :)

10 komentárov:

  1. S touto značkou žádné zkušenosti nemám :) ... ten pudr vypadá moc pěkně!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já bych ráda vyzkoušela od téhle značky sprchové gely:) Jinak mám doma vanilkový lesk na rty, který je naprosto výborný a lak na nehty, který má skvělou výdrž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vobec nemam žiadne skusenosti s tuto značkou ale ten guločkovy dezodorant by som rada vyskušala vyzera skvelo:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tato značka je podle mě super! :) Máme sice doma jen sprcháč a tělové mléko, ale ta vůně :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tuto značku zbožňuju. ♥ Mám doma sprcháč, tělové mléko, odličovač, tonikum, voňavku, řasenku a pudr. :D Mám ji fakt ráda a ještě radši mám jejich dárky k nákupu či k narozeninám (když se u nich zaregistruješ). :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Popravde ani ja som ju ešte neskúšala, ale ten púder keď má takú super výdrž, tak aj by som si pozrela:) A heeej!! Ja náhodou používam guľôčkvé antip. ! :D Podľa mňa sú super a vyhovujú mi asi najviac (spreje nepoužívam kvôli "ochrane prírody" - snažím sa ich čo najviac obmädzovať :) ) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mne prišli úplne iné produkty, no už by som mala napísať pomaly aj recenziu :3

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tuto značku mám strašně ráda:) ! Doma vlastní několik, jejich laků na nehty:)!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Presne tento istý sprcháč mam a som s ním fakt spokojná ;-) okrem tohto som mala este kavovy ale ten je už fuč :-D keđ už nič inè tak minimalne pekne vonia :3

    OdpovedaťOdstrániť