štvrtok 14. novembra 2013

Liebster Award TAG

Ahojte kočeny, konečne som sa dostala k môjmu milovanému blogovaniu :) Zo školy mám na doma vždy kopec úloh a doma to v poslednom čase tiež nevyzeralo moc ružovo, ale postupom času sa to už lepší a ja mám dobrú náladu a chuť niečo pekné sem pridať :) 
V prvom rade Vám chcem veľmi pekne poďakovať za sledovanie môjho blogu a vďaka Vám som dosiahla 100 Followers! Ešte raz Vám ďakujem a dúfam, že môjmu blogu zostanete verní aj naďalej.

Tak a poďme k dnešnej téme...blogerka Zdenka ma na svojom blogu nominovala na Liebster Award, čo ma veľmi potešilo a samozrejme ďakujem za nomináciu :) Zdenka mi položila 10 otázok na ktoré teraz odpoviem :) Pod odpoveďami  nájdete označené dve blogerky, ktoré som nominovala na Liebster award a 10 otázok, ktoré som si pre ne prichystala :)

1. Prečo si si vytvorila blog?
Pretože vytvárať niečo vlastné a vidieť, že sa to ľudom páči je super pocit :) 

2. Akú farbu miluješ?
Je ťažké vybrať len jednu farbu, pretože ich milujem viac...ale keď už si mám vybrať tak na prvom mieste je ružová, biela, tyrkysová, krémová... atdˇ :D

3. Čo nerada robíš?
Nerada sa spolieham na druhých.

4. Akú hudbu rada počúvaš?
Hudbu počúvam podľa nálady. Všetko od rocku po tie rádiovo-diskotékové pesničky :P


5. Máš domáce zvieratko?
Áno mám psíka Jakuba, je to mini yorkshirsky teriér a pochybujem o tom že je to pes, skôr neposlušný a milujúci brat...má totižto dosť ľudských návykov :D
A ešte mám vodnú korytnačku Lilu :)

6. Miluješ nákupy?
Či milujem nákupy? Samozrejme! nakupovala by som oblečenie a kozmetiku od rána do večera. Čudujem sa prečo sme sa s maminou ešte stále neprihlásili do Nákupných maniačok :D


7. Nosíš rada dlhé alebo krátke šaty?
Určite krátke, dlhé šaty v mojej skrini ani nenájdete :) Šaty som si v poslednej dobre veľmi obľúbila, už sa neviem dočkať leta.

8. Čo si predstavuješ pod "pohodlným outfitom"?
Skinny rifle so svetrom alebo tričkom.

9. Máš rada sladké?
Jasné :) torty a čokolády milujem.

10. Tvoj najobľúbenejší outfit?
Tých je veľa :) V poslednej dobe som si obľúbila oversized svetre, takže v najobľúbenejšom outfite by nemal teplý oversized sveter chýbať :)


♥ Do Liebster Award som nominovala: http://petush-book.blogspot.sk/
                                                               http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

A všetkých Vás, ktoré máte chuť sa zapojiť, budem rada ak tento tak nájdem aj na Vašom blogu, určite zanechajte link v komentároch :)

Otázky:
1. Tvoja obľúbená kozmetická značka?
2. Čo by si chcela v živote dosiahnuť?
3. Aký je tvoj najobľúbenejší kus oblečenia?
4. Tvoje najobľúbenejšie obchody s oblečením?
5. Tvoje dve najobľúbenejšie blogerky?
6. Ako by mal podľa teba vyzerať dokonalý muž?
7. Venuješ sa nejakému športu?
8. Tvoj najobľúbenejší outfit?
9. Aké sú tvoje zlé vlastnosti?
10. Prečo si sa začala venovať blogovaniu?

Prajem pekný deň ♥

11 komentárov:

  1. Takové články mám nejraději ! :)
    jinak k otázce na blogu : Napsala jsem jim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som len rada :) Vďaka za odpoveď, musí to byť skvelá spolupráca :)

      Odstrániť
  2. tiež sa čudujem, prečo som sa ešte neprihlásila do Nákupných maniačok :-D

    liveinfoxworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak toto je vážně skvělý článek ! :))
    ConfiVERA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. och dakujem za nominaciu :) pustim sa do neho!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jeeeej:))) takyto podobny tag som uz raz robila, ale mohla by som urobit update...:) momentálne mám ale vela inych povinnosti ako blog..tak az neskor :) ale je to super:))) a aj tie tvoje vymyslene otazocky:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. update by bol skvelý :) Budem veľmi rada ak tento TAG na svojom krásnom blogu uvidím :)

      Odstrániť
  6. Ahoj :) Aj keď si ma nenominovala spravila som tento TAG aj ja na mojom blogu, budem rada ak si prečítaš moje odpovede :)
    http://everythingaboutmyworld58.blogspot.sk/2013/11/liebster-award-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť