sobota 14. septembra 2013

Trip to Bratislava/Rádio Expres Mega Street Party

Včera sme sa s priateľom a s jeho sestrou vybrali na malý výlet do Bratislavy :) Cestovali sme tam autobusom, poblúdili v BA, vypytovali sme sa na cestu okoloidúcich a chvalabohu aj dorazili do Eurovei :D Už dávnejšie som sa dozvedela, že sa v Bratislave uskutoční Rádio Expres Mega Street Party na ktorej sme nemohli chýbať! Vystúpili tam hviezdy ako je napríklad DJ EKG, DJ Popper, Robert Burian atď na ktorých som nebola moc zvedavá takže zakiaľ vystupovali som si nakúpila zopár kusov oblečenia. :D Po týchto hviezdičkach nasledovala úplná hviezda večera DJ ANTOINE! Bol neskutočný, takže z BA sme si odniesli veľký zážitok :) V noci nám autobus do Nitry išiel až nadránom, takže zatiaľ sme si posedeli v reštike/bare (neviem čo to presne bolo :D) Keď sme dorazili na stanicu o chvíľu nám išiel autobus, ktorý išiel cez milión dedín, takže cesta domov bola o niečo dlhšia :D Domov sme prišli ubolený, nevyspatý a uzimený, ale bezpochybne to stále zato! 

Natočila som veľa videí, tak som ich spojila do jedného aby som sa s Vami z týmto zážitkom podelila :) P.S nečakajte žiadne mega kvalitné video :D

                                                              VIDEO: DJ ANTOINE 

Fotky 







Ak budete mať možnosť vidieť ho naživo, tak určite odporúčam! :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára