utorok 10. septembra 2013

Čo mi priniesol Dermacol?

Ahojte slečny :) Po tom ako som prišla včera unavená a celá bez nálady zo školy, ma doma na stole čakal zatiaľ môj najväčší balík aký som kedy dostala od Dermacolu. Vééľmi ma to potešilo a hneď som mala lepší deň :)
Možno ako už niektoré viete na dermacol.sk práve prebiehajú všelijaké akcie tak prečo to nevyužiť :) Ak ste tieto zľavy ešte na e-shope nezachytili nájdete ich TU.  Ja som využila zľavu pre novo registrovaných, pri ktorej som dostala 8€ kredit, takže ak nakúpite produkty do 8€, platíte len poštovné :), no ja som tých 8€ troška prešvihla a musela som si doplatiť 9€ :D Produkty som ešte nemala veľkú šancu vyskúšať, keďže mi prišli len včera.
Balík som dostala v obyčajnej krabici, v ktorej ma prekvapila ďalšia nádherná ružová krabička :)

Krabica v krabici :P
Obsah balíka 

Čo som si z Dermacol.sk objednala? 
• Ako prvý ma na ich e-shope zaujala báza pod make-up Satin make-up base, ktorú som chcela už dlhšiu dobu vyskúšať. Je to zmatňujúca báza, ktorá vyhladí pleť, vyhladí vrásky, póry a zabráni usadzovaniu make-upu. Čakala som, že balenie bude väčšie ako mi v skutočnosti prišlo :D

Ďalej som objednala odličovacie pleťové mlieko Cleansing face milk, kedže to moje mi pomaly dochádza. Je určené pre normálnu a zmiešanú pleť, dôkladne odstráni nečistoty, make-up a odumreté kožné bunky.  :)

Posledný objednaný produkt patrí mojej mamče, je to vyživujúca pleťová maska so zafírom Saphir elixir maskPleťová maska so vzácnym minerálom zafírom poskytuje pleti 
hĺbkovú regeneráciu, výživu a odstraňuje známky únavy. 

+ ku každému nákupu nad 4€ dostaneš  darček, túto ponuku som využila a ako darček som dostala emulziu na pokožku so sklonom k akné Acneclear body emulsion, je určená pre  problematickú pokožku celého tela so sklonom k akné. Myslím, že tento produkt asi nevyužijem:/ Možno ho dám do Giveaway ak by ste chceli :)


 Dermacol mi poslal tieto vzorky, čo ma milo prekvapilo :)

Vzorky
 Aké máte skúsenosti zo značnou Dermacol? Vyhovuje Vám ? :)

6 komentárov:

  1. Objednávala jsem si bázi pod oční stíny, taky je maličkatá :D Ale snad dlouho vydrží, přece jen oči nejsou tak velký prostor jako celý obličej. Má myslím 7,5ml.
    A skoro stejně jako ty odličovač, ne mléko, ale 2v1 odličovač a pleťová voda. Snad bude fajn. Mléko co sis objednala používám teď a je super :) Odličuje dobře a líbí se mi ta vůně, u toho mého je stejná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to dúfam, že aj mne báza vydrží dlhšie aj keď pochybujem a má AŽ 10ml :D Súhlasím s tebou ten odličovač je naozaj super :)

      Odstrániť
  2. Pro mě je Dermacol značka, kterou naprosto ignoruju. Nevím proč, ale když jsem v drogerce, tak prostě kolem Dermacolu jen projdu a nikdy se nazastavím. Nijak mě nikdy nenadchnul :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som sa njaviac tešila na tuto škatulu a tá mi neprišla :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som sa njaviac tešila na tuto škatulu a tá mi neprišla :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dlho som od Dermacolu nič nemala, ale za posledné roky som si ich produkty fakt obľúbila, hlavne make-upy majú super a tiež mám od nich jednu čiernu ceruzku, ktorá má celkom dobrú výdrž. Keď nakupujem v Dermacol predajni tiež mi vždy pridajú aj nejaké vzorky, je to podľa mňa super.

    OdpovedaťOdstrániť