pondelok 19. augusta 2013

Recenzia - Bioderma H2O Sensibio

Myslím, že Vám tento produkt Bioderma H2O Sensibio nemusím nijak zvláštne predstavovať. Mnoho z Vás ju určite veľmi dobre pozná a ak nie určite ste ju už niekde museli vidieť :) Ide o  micelárnu pleťovú vodu od značky Bioderma pre citlivú pleť. 




Čo tento výrobok sľubuje?
- Micelárne tonikum pre citlivú pleť. Dokonale čistí pleť, odstraňuje pálivé pocity na koži, zmierňuje podráždenie. Ochraňuje hydrolipidovú vrstvu pleti, upokojuje ju. Má fyziologické pH. Neobsahuje parfém. S vysokým stupňom tolerancie pre citlivú pleť. Bez parebénov. Voda Sensibio H2O je vynikajúco tolerovaná nielen pokožkou, ale aj očami.
Po vyčistení vodou Sensibio H2O nie je potrebné pokožku oplachovať, ale je dôležité  ju vysušiť. Jemne osušte, zľahka sa dotýkajúc tváre vatovým tampónom.




Čo hovorím na tento výrobok?
- Tento výrobok určite spĺňa všetky podmienky, ktoré sľubuje. Patrí medzi moje najobľúbenejšie výrobky. Moju pleť dokonalo prečistí a je po ňom jemná a čistá. 
Myslím, že by nemal nikomu  škodiť, kedže je vytvorený pre citlivú pleť. Doteraz mi nič lepšie neodlíčilo pleť ako táto micelárna voda. 
- Je naozaj bez neparfumovaná , no trocha mi prekáža, že má strašne horkú chuť :D viem, že ho určite nikto neochutnal, ale ja keď ho používam mám vždy z neho horké ústa.
- Balenie mi tak isto veľmi vyhovuje, len priateľovi fľaštička padla na zem a vrchnáčik sa mi trochu rozbil (nie, vôbec som nemala nervy :D), upokojila som sa tým, že je dôležitý obsah a nie obal :D 
- Kúpila som si 250ml fľaštičku, čo teraz ľutujem pretože by sa mi určite viac oplatilo kúpiť hneď 500ml. Takže túto micelárnu vodu určite DOPORUČUJEM, nechystám sa siahať ho žiadnej inej micelárnej vode :) 


Bioderma H2O Sensibio 250ml kúpiť TU.
Bioderma H2O Sensibio 500ml kúpiť TU.

        Vyhovuje aj Vám Bioderma H2O Sensibio?

Nezabudnite sa zapojiť do giveaway :)) http://werushberry.blogspot.sk/2013/08/prva-giveaway.html

3 komentáre:

  1. Nejlepší a nejnutnější věcička pro mě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, velmi dobra recenzia, len tak dalej ;-) Tiez som testovala, mozes pozriet http://www.littleprincessinthebigworld.blogspot.sk/2013/09/testujem-bioderma-sensibio-h2o.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, velmi dobra recenzia, len tak dalej ;-) Tiez som testovala, mozes pozriet http://www.littleprincessinthebigworld.blogspot.sk/2013/09/testujem-bioderma-sensibio-h2o.html

    OdpovedaťOdstrániť