sobota, 29. júna 2013

DIY Glitter Keys


Dnes som  na nete našla super nápad ako svojím starým kľúčom pridať na kráse. Okamžite ma to zaujalo, tak prečo to hneď nevyskúšať no nie? :) Samozrejme som sa chcela s Vami o tento nápad podeliť ;)

                Potrebujeme: farebný, ale aj priesvitný lak na nechty,
                                             trblietky (glittre), 
                                             a samozrejme nezabudnite na kľúče :D 



                 trblietky  (glittre)                                                                                 laky na nechty       



1. Ako prvé vrchnú časť kľúča namaľujeme akýmkoľvek lakom na nechty. Ja som zvolila takúto sýtu fialovú, aby to pekne vyniklo. :)



2. Pokým nezaschne lak na kľúč nasypeme trblietky. Na koniec celú vrchnú časť kľúča namaľujeme priesvitným lakom na nechty, aby nám to dlho vydržalo.



3. Kľúče necháme poriadne uschnúť a máme HOTOVO! :)


Dúfam, že sa Vám tento DIY tutorial páčil a želám príjemné odomykanie ;))



2 komentáre: