sobota 29. júna 2013

DIY Glitter Keys


Dnes som  na nete našla super nápad ako svojím starým kľúčom pridať na kráse. Okamžite ma to zaujalo, tak prečo to hneď nevyskúšať no nie? :) Samozrejme som sa chcela s Vami o tento nápad podeliť ;)

                Potrebujeme: farebný, ale aj priesvitný lak na nechty,
                                             trblietky (glittre), 
                                             a samozrejme nezabudnite na kľúče :D 



                 trblietky  (glittre)                                                                                 laky na nechty       



1. Ako prvé vrchnú časť kľúča namaľujeme akýmkoľvek lakom na nechty. Ja som zvolila takúto sýtu fialovú, aby to pekne vyniklo. :)



2. Pokým nezaschne lak na kľúč nasypeme trblietky. Na koniec celú vrchnú časť kľúča namaľujeme priesvitným lakom na nechty, aby nám to dlho vydržalo.



3. Kľúče necháme poriadne uschnúť a máme HOTOVO! :)


Dúfam, že sa Vám tento DIY tutorial páčil a želám príjemné odomykanie ;))



2 komentáre: